čtvrtek 18. prosince 2008

Konečně JůŤůb

style="text-align: center;">



Dovolil jsem si nedávno ve spolupráci s koleginí Káťou Vorlovou, excelntní tanečnicí, natočit eperiment s dvěma kamerama. Šlo o to zaznamenat pohybovou akci v jednom čase. Vim, že pro filmaře věc běžná, pro mě však objevení ameriky.:)
Při stříhání se mi na akademii stala nehoda, v podobě nerespektování časovejch rozvrhů, a prostě mě tam zamkli.:)
Chtěl bych se chvástat ještě víc, ale dovolim si podotknout, že mě zamkli s dvouma geniálníma nástrojema. Můj synthetizer ROLAND SH-201, odsunující svět Michala Davida hluboko do minulosti a vyťuťanym Applem našeho ateliérového ŠI-FU Šejna. Vznikl dubstepový rave. Dubstep je hudební odnož vzniklá v prostřed devadesátých let v anglickém Bristolu a okolí, jak jsem vyrozuměl. Jeho systém je založen na pomalém rytmu (138-142bpm), důrazu na bassové zvuky, elektronické změny zvuku typu LFO. Jeho tanečnější verze se zpěvem je Grime a tak dál a tak dál viz.: http://en.wikipedia.org/wiki/Dubstep

To co mě dostalo na tomhle typu zvuků je (trochu debilně označim) Bílé pochopení Dubu. Povídá se, že dub vymyslel Lee Scratch Parry na jamjce aby LIDEM PRASKALY HLAVY!!!!! a to se mě děje u dubstepu
ejoy it:)



více informací o naší creation steppa hýr